DESCRIPCIÓ
Aquesta setmana a Comunicació oral, escrita i digital ens hem centrat en aclarir dubtes de les activitats que hem de realitzar properament.
Aquesta setmana a Comunicació oral, escrita i digital ens hem centrat en aclarir dubtes de les activitats que hem de realitzar properament.
Ja que en un termini curt de temps haurem de exposar com, perquè i qui és la nostra persona qui ets tú?, on a més de la petita introducció que he fet al bloc hauré d'explicar tot el procès. Poc desprès haurem de recitar una poesia, que per cert jo ja he escollit (Excelsior - Joan Maragall), i tot seguit haurem de preparar-nos per fer un debat sobre un tema de l'assignatura o de l'educació, d'aquesta darrera activitat ens cal trobar la temàtica, ja que el grup ja l'hem fet.
Per això, divendres, a part de que la Lluïsa Cirera ens llegís un poema anomenat Paletes de Martí Miquel i Pol, hem visionat gairebé un fragment sencer d'un exemple verídic de la Lliga de Debat Universitari que avui la Lluïsa ens ha presentat formalment, ja que altres vegades ho havia mencionat o dit de passada.
També ens ha donat un dossier amb la normativa a part del que nosaltres al visionar aquest vídeo hem anat apuntant.
Aquí deixo un vídeo, que tot i que no és el mateix que hem vist avui, podem tornar a aclarir dubtes i agafar idees pel que properament farem nosaltres.
REFLEXIÓ
Si reflexionem el que hem fet a classe, no deixa de ser un repàs del que hem de fer d'aquí poc.
Penso que la Lluïsa llegeix poemes i ens incita a llegir-los, a part de perque penso que li agrada, perquè veu una manera de practicar davant d'un públic la recitació, en aquest cas d'un poema.
També m'ha semblat interessant que ens passès un vídeo de Debat Universitàri, perque és una forma d'agafar idees, de veure la teoria exemplificada i de ajudar als dubtes que puguin sorgir.
M'agradaria concloure establint els nexes que enllacen l'oratória del debat amb els futurs mestres que serem.
Ja que sovint ens caldrà saber donar la volta a les coses per tal d'encaminar-les cap a on volem conduïr a la classe i per tal ens cal saber debatir arguments prou útils i sincers per tal de convèncer als alumnes de la nostra aula, ja que sovint els nens i nenes de les edats que comprén la primària són més difícils de convèncer que un adult o fins i tot un infant.
Per tant, jo personalment trobo una clara i evident relació entre la oràtoria que d'aquí poc haurem de fer per ser avaluats i la que practicarem diàriament amb els nostres futurs alumnes.
APROFUNDIMENT
Com a aprofundiment, en aquesta entrada, penjaré un video íntegre de la final de la I Lliga de Debat Universitari organitzada per la Xarxa Vives d'Universitats, protagonitzada pels equips de la Universitat Ramon Llull i la Universitat de València. La Universitat Ramon Llull va acollir aquesta primera edició de la Lliga, que va tractar el tema "Els diners fan la felicitat?", entre els dies 9 i 13 de març de 2005.
APROFUNDIMENT
Com a aprofundiment, en aquesta entrada, penjaré un video íntegre de la final de la I Lliga de Debat Universitari organitzada per la Xarxa Vives d'Universitats, protagonitzada pels equips de la Universitat Ramon Llull i la Universitat de València. La Universitat Ramon Llull va acollir aquesta primera edició de la Lliga, que va tractar el tema "Els diners fan la felicitat?", entre els dies 9 i 13 de març de 2005.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada