dissabte, 12 de desembre del 2009

COED -11DIC-

DESCRIPCIÓ

S'ha començat la sessió de Comunicació oral, escrita i digital amb la exposició dels textos que cadascú havia escollit, ja que en aquesta sessió ha predominat l'explicació de contes i històries més que la poesia que altres cop ha estat més present.
La gran quantitat de persones han ocupat el temps reglamentari de dos minuts i no s'han passat gaire.
M'ha agradat molt la interpretació que ha fet l'Eva Ladevesa del seu conte '' La llegenda de Montesquiu'' i l'Anna Llongueras i la explicació del fragment de Mirall Trencat on explica la sensació de l'Armanda al morir la Maria.
A continuació, hem iniciat els debats, tot i que aquest cop només s'ha dut a terme un, perquè l'altre grup no podia fer-ho.
El grup que ha dut a terme el debat estava a favor i en contra del canvi de les vacances escolars. Aquest tema els ha semblant interessant debatre-ho perquè és un tema que ha estat notícia darrerament, ja que volen avançar el curs una setmana i començar les classes a principis de setembre per a que al febrer o març els alumnes tinguin una setmana de vacances que trenqui el final del segons trimestre amb l'inici del tercer.

REFLEXIÓ

M'ha semblat molt interessant la sessió d'aquesta assignatura, ja que les exposicions al contrari que les del principi, duren els 2 minuts reglamentèris i això fa que sigui molt més ràpid aquesta part. Per això el públic que escolta no s'aburreix i escolta atentament fins el punt de analitzar els moviments i trucs que cada company utilitza per a realitzar correctament l'exposició.
El debat d'aquesta setmana m'ha semblat que tenia un tema interessant, tot i que l'Àlex deia constament silencia i això em feia perdre en el debat una mica. Malgrat això, m'ha semblat que ho han fet bastant bé.
Val a dir, que la professora ens ha explicat com anirà l'examen i que sortirà, això ens ajudarà a preparar-lo més conscientment.

AMPLIACIÓ

La Lluïsa ens ha dit que podem esmentar algunes preguntes de cara a l'exàmen, no tant per a que surtin a l'exàmen, sinó per a saber el que hem de aprendre'ns i saber explicar.
Algunes de les preguntes que podrien sortir a l'exàmen podrien ser:

- Què saps sobre la llengua oral? I sobre l'escrita?
- Quins aspectes són importants de saber de la llengua oral? I de l'escrita?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada