dissabte, 5 de desembre del 2009

COED -4DEC-

DESCRIPCIÓ


La sessió de COED ha tornat a ésser iniciada per les quinze persones que havien de fer la exposició dels seus textos davant tota la classe.
Com ve sent comú, han predominat els contes, tot i que hi ha hagut algun cas en el que s'ha recitat poesia.
La major part de la gent que avui recitava ha encetat el seu conte o poesia en dos minuts, poca ha estat la gent que s'ha passat o no ha arribat i tot i això, no han clavat els dos minuts per poc.
Tanmateix, al finalitzar aquesta part de la classe, s'han iniciat els debats, en aquest cas amb més diversitat de temàtica.
El primer debat ha introduit la proposta a favor i en contra de l'allargament de l'educació obligatòria fins als divuit anys, com ha fet públic el ministre Gabilondo darrerament.
Tot seguit, jo i nou companyes més hem iniciat un debat, el meu equip i jo a favor i la resta en contra, de la inserció de les noves tecnologies a l'aula i en especial als ordinadors.
Amb aquest darrer debat ha finalitzat la classe de Comunicació oral, escrita i digital.


REFLEXIÓ

Per fer reflexió a la classe de COED caldria fer esment que la professora d'aquesta matèria ens explica i ens aconsella com hem d'exposar en públic i ens argumenta que les activitats que fem diàriament volen ser el treball d'un fruit, aquest fruit cal dir que és ser bons mestres, saber aplicar l'argumentació i l'explicació a l'aula i tenir un posat que s'apropi als alumnes en lloc d'allunyar-se en quant estiguem en una aula.
Per tant, els debats i les recitacions són exercicis bàsics per parlar correctament amb altres professors, alumnes i pares dels mateixos.
Així doncs, i encarant la reflexió cap a un altre lloc, penso que el nostre debat ha sortit bastant bé i que el meu grup, és a dir, el que estava a favor de la inserció de les TIC a l'aula, ha investigat prou bé aquesta notícia per tenir recursos i argumentacions.
De l'altre debat penso que ambdós equips han treballat conjuntament, i tot i donar voltes a la mateixa idea han deixat clares i argumentades les seves postures.

AMPLIACIÓ

Com ampliació d'aquesta entrada al bloc m'agradaria enllaçar les notícies d'on s'han extret els dos debats de la sessió.
El primer grup ha agafat la notícia que va suggerir Gabilondo, que podem trobar clicant aquí.
D'altra banda, el meu grup s'ha basat en la notícia que esmentava la incorporació d'ordinadors a l'aula que podem trobar clicant aquí.
També deixaré alguna informació pertanyent al debat que vam fet sobre la inseció de les TIC a l'aula on es parla sobre les aportacions que la tecnologia dóna a la societat.

A més aquí deixo un slideshare que penso que resumeix bastant bé el que significa l'ús de la tecnologia dins l'aula escolar, tal i com parlavem al debat.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada