dilluns, 14 de desembre del 2009

TERRITORI -14DEC-

DESCRIPCIÓ


Avui com cada dilluns des de fa tres o quatre setmanes, hem fet l'exposició del Territori.
Aquesta sessió ha variat una mica de les anteriors degut a que han estat unes exposicions més curioses i originals, ja que per exemple la Sara Olmo i l'Elena Ruiz ens han presentat els topònims i la seva relació amb el territori; l’Elena Carmona i l’Alba Estragué que han parlat sobre la tradició castellera a la comarca del Penedès; l'Esteve Clop i el Carles Costa han encetat una ruta turística per la Seu d’Urgell explicant-nos els llocs més emblemàtics i la La Natàlia Carrique i el Javier Garcia ens han explicat la llegenda del Timbaler del Bruc, ja que ella hi viu en aquest poble.
Desprès de que els companys citats en un període de 10 minuts exposessin el seu tema mitjançant el suport de com a mínim un power point, s'han finalitzat les exposicions de Territori per aquesta jornada.


REFLEXIÓ


M'ha agradat que les temàtiques divergissin de les anteriors i sobre tot entre elles, perquè recordo que quan jo vaig exposar juntament amb la meva companya Eva Ladevesa, la resta de grups feien les seves exposicions de les festes tradicionals dels diferents pobles que explicaven i personalment, tot i que tots ho van fer molt bé, em va carregar una mica, ja que totes les festes tradicionals de pobles tenen un contingut semblant.
I per això, avui m'ha fet interessar força ja que cada exposició era completament diferent a la resta.
A més, trobo que la gent ha après, i molt bé, dels errors que els altres han comès i que per tant, hem passat d'anar apurats de temps en les primeres sessions i de que els nervis es notessin moltíssim a que a cada classe ens sobri temps i que la gent desenvolupi més tranquil·lament la seva exposició.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada