dissabte, 14 de novembre del 2009

Seminari -13nov-

Avui, com cada divendres, a la sessió de seminari els meus companys la Sara i el Marc han parlat sobre una notícia on s'esmentava l'obligatorietat de l'escola fins als divuit anys.
Trobo que ha estat un tema interessant i que ens han fet participar, ja que com ens sol passar sovint en aquests debats, diem la nostra des de la posició d'alumne, però tot seguit sempre hi ha algú que esmenta l'opinió de l'educador, això ens fa adonar-nos dels pros i contres que podem trobar en aquesta notícia.
Jo, personalment, trobo que si s'implanta aquesta mesura no serà pas positiva, ja que d'una banda l'alumnat es motivarà encara menys i de la part dels mestres, caldran molts més, si ara els hi costa controlar i tenir una grau d'autoritat suficient per dur la classe, com ho farà amb nois de 18 anys? O més, tenint en compte que si repeteixen, poden arribar a assimilar l'edat del professor.
La mesura adient des del meu punt de vista, com ha dit el meu company Òscar, seria la d'ampliar els cicles formatius, per tal d'obrir noves vies educatives i fomentar-les.
Tot seguit,  hem continuat visionant blocs i avaluant-los, crec que respecte la sessió anterior han millora't i alhora personalment m'han donat idees per a millorar el meu.
Trobo que la nostra avaluació de cara a la resta és important, tot i que l'opinió que el tutor ens esmenta possiblement tingui un pes més significatiu, perquè finalment, serà ell l'avaluador definitiu, així que penso que escoltar les seves valoracions de tots els blocs ens pot fer adonar-nos de que és el que falla al nostre i millorar-ho.
Desprès de veure uns quants blocs, hem decidit continuar properament mirant-los ja que en aquesta sessió a tornat a no donar temps a mirar-los tots.
Tot i que la setmana que ve comencem ''La setmana de activitats extraordinàries'' així que haurem de fer un parèntesi perquè jo personalment farè una entrada de tot allò que em sembli interessant i també de tot allò que realitzem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada