dilluns, 30 de novembre del 2009

Territori -30Nov-

DESCRIPCIÓ
Avui, hem tornat a dur a terme l'activitat de Territori.
En aquest cas jo i l'Eva exposaven, així que hem viscut aquesta experiència d'una altra manera.
Les primeres en exposar han estat la Mar i la Núria, que ens han explicat la festa Major de Premià de Mar, en un estil al que unes companyes, la jornada passada van fer amb Badalona.
Les següents hem estat nosaltres, l'Eva i jo.
Nosaltres ho hem fet sobre el territori de Montcada i Reixac, on jo visc. L'elecció ha estat aquesta perquè hem trobat que es una població poc coneguda i amb molta història al darrere i si més no, a vegades va bé saber les teves arrels.
Tot seguit, l'Angel i el Pere ens han explicat la Cerdanya, han diversificat una mica la temàtica explicant història, turisme, detalls i això m'ha agradat.
Finalment, la Sara i la Paula ens han fet una comparació entre les festivitats històriques d'Argentona i les festivitats populars i de cara al turisme de Mataró.

REFLEXIÓ

Així com el primer dia cada grup va ser diferent, avui la majoria de grups que hem exposat han parlat sobre les festivitats, tot i així penso que amb els power points i els vídeos ha estat bastant dinàmica la sessió i m'ha semblat força interessant.
Penso que cada cop es noten menys els nervis davant el públic en alguns casos i això, òbviament, afavoreix la nota dels professors i dels companys.
Per això, cal preparar-se bé les exposicions i no deixar-les per l'últim moment.
Malgrat això, personalment crec que al ser nomès mig grup davant del qual exposem treu molts nervis, ja que entre el grup hi ha més confiança que no pas tota la classe sencera.

AMPLIACIÓ

Aquí podem observar la grabació de l'exposició que la meva companya Eva i jo hem realitzat com ja s'ha fet esment amb anterioritat, així us podeu fer una idea de que es tracta la jornada d'exposicions de Territori.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada