dissabte, 28 de novembre del 2009

Territori -21NOV-

DESCRIPCIÓ

Aquest dilluns ha estat el primer que l'activitat de ''Territori'' s'ha dut a terme.
Aquesta activitat consisteix en explicar característiques de qualsevol tipus d'un indret, usant suport digital, ja que es valora dins la matèria de Comunicació oral, escrita i digital i Gestió de la informació i TIC, és a dir, dins del mòdul de Processos i Contextos Educatius II.
Els meus companys han creat format diferents per a realitzar aquesta activitat, una de les parelles ha emprat el sistema de preguntes-respostes per anar desxifrant la història de Menorca, aquests eren el Macià i la Laura.
Els següents en exposar han estat el Marc i l'Edu, els quals ho han fet basant-se en un anunci publicitàri del Baix Llobregat i a partir d'aquest han continuat explicant la bellessa d'aquest territori.
Desprès, l'Ailén i la Laura Millán ens han explicat les festes més tradicionals de Badalona, que són al maig.
Finalment, el torn ha caigut damunt les dues Annes, l'Anna Llongueras i l'Anna Español, elles han utilitzat un power point a mode de índex, a més també han introduït un vídeo que parlava sobre el teatre a Sant Andreu del Palomar, municipi que elles havien escollit com a temàtica.

Val a dir, que la classe estava dividida en els dos grups habituals, A i B, i cadascú de nosaltres havia d'avaluar  la activitat de Territori al seu grup, per això ha estat no molt llarga aquesta activitat.

REFLEXIÓ

La activitat que se'ns descriu m'ha semblat força interessant i peculiar en tots els cassos que avui han exposat.
M'ha sobtat veure formats diferents a l'hora de la explicació i això m'ha provocat interès i ganes de saber com ho havien fet.
Tots els que han exposat avui penso que han fet una bona feina i han estat ben originals, així doncs el resultat d'aquesta primera intervenció és positiva, tot i que la setmana que ve exposo jo i la meva companya Eva, així que espero que hem vagi com algun d'aquest grups.
També m'ha semblat interessant que la majoria han durat els 7 minuts reglamentàris i no s'han sortit molt del temps establert, això és un aspecte que cal tenir en compte per aplicar-m'ho personalment.
Així doncs, pensant m'he preguntat quin valor tindria la valoració que nosaltres fem als companys, ja que un dels professors que avaluen la activitat ens ha explicat que el dossier amb les valoracions l'entregarem i ells avaluaran les nostres avaluacions, per saber en quins aspectes ens hem fixat i en què ens hem basat per puntuar-los amb una determinada nota, però m'agradaria saber si la nota que nosaltres posem repercuteix en els que han estat avaluats.

AMPLIACIÓ



Com ampliació d'aquesta activitat pujaré un fragment del llibre La llengua oral a l'escola: Deu experiències didàctiques de Juli Palou i que podem trobar al clicant aquí en la biblioteca de Google.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada