divendres, 6 de novembre del 2009

Seminari -6nov-

A seminari, com cada divendres s'ha començat amb l'actualitat educativa, dues companyes ens han exposat si seria convenient diferir una xarxa de pagament entre alumnes i professors. La opinió ha estat bastant clara i tot i que això no és una gran aconteixement, ja que aquí a la nostra univertitat existeix el Blink, que és una cosa semblant. La novetat resideix a que es fa des de els nens de primària.
També hem debatut sobre la incorporació dels ordinadors a l'aula, la qual hem finalitzat dient que com no sabiem prou, doncs no podiem debatre incertesses.
Tot seguit el tutor de seminari ens ha presentat les activitats que realitzarem durant la setmana d'activitats extraordinàries, que va del 16 al 20 de novembre.
En aquesta setmana l'afer que es vol aconseguir mitjançant sis activitats, és entrar en contacte amb escoles diferents, per veure diverses realitats i poder associar la teoria de classe amb les realitats d'aquestes escoles i conferències que tenim al llarg de la setmana.
La primera activitat és una conferència de l'Eulàlia Bosch, professora de filosofia i escritora de llibres entorn la educació.
La segona és una altra conferència, en aquest cas sobre la web i internet a càrrec de professors de Periodisme de la Universitat Autónoma de Barcelona, José Manuel Pérez i Santiago Tejedor.
La tercera activitat consisteix en acompanyar un estudiant d'últim any de carrerra a fer les seves pràctiques.
La quarta activitat és la visita, en el meu cas a la Masia del FCB, ja que hi ha també el Casal de Sant Roc i el d'Infants del Raval. Aquesta visita vol aconseguir veure entorns diferents de contextos educatius.
La penúltima activitat és anar en grups a unes escoles que ens donen a escollir per veure de prop l'interès pedagògic que tenen i veure també diverses realitats.
Com a cloenda de la setmana extraordinària hem de visitar un lloc educatiu o d'interès públic i informar-nos sobre la oferta educativa que realitzen cap a les escoles.
Desprès d'informar-nos sobre aquestes activitats, hem donat pas a una activitat dinàmica i engrescadora.



Cadascú dels membres del seminari 2, exceptuant al professor, hem dut una fotografia que es referís a l'educació amb el seu títol corresponen, hem penjat aquestes fotografies a la paret i a criteri personal les hem classificat i ajuntat, deprès ho hem posat en comú, la majoria de persones coincidiem en la forma de clasificar-les, per últim hem puntuat al títol més adecuat per fotografia, personalment m'ha agradat més el de la Norma, ja que havia portat una fotografia d'una nena amb dos adults, un a cada costat donant-li la mà i com a títol ha posat ''Acompanyar i guiar l'infant'', l'he trobat molt adequat i significatiu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada